To be dancing

Hejhej. Sitter med tandborsten i munnen. Ska sova nu hade jag tänkt. Matchen idag gick hyffsat bra, 2-2. Inte nonågon höjdarmatch för mej, nono, verkligen inte. Jag känner att jag går och lägger mej ganska tidigt idag, duktig jag känner mej. Imorgon så har jag otroligt härlig dag. Musikflex, engelska, slöjd och bild. Softsoftsoft. Nu ska kila iväg. Puss&Kram!


Hedvig och Amanda, bild från i Julas. Tänk vad vi har förändrats, dock bara positivt, right? Haha, vad små vi såg ut =P.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

haha asgarv vi är snyggare nu gumman ;)

2008-05-20 @ 16:06:17
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

haha, i samband med "manärjutrött-filmen" ? ;D

2008-05-20 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0