Ny vecka

Idag har jag ju självklart varit i skolan. Gympan var ovanligt rolig. Vi hade två nior som praoade och vi körde någon avancerad catch the flag. Jag, Irre och Kajsa var typ bäst i vårat lag, men de andra försvarade ju så, de var väll också bra. Snart så ska jag ta bussen till V-tuna och ha musikal. Den här gången så bör jag nog inte ha tajta jeans, kanske borde byta om sen. Här kommer några bilder från idag. Klicka på de mindre.


                      image143


     

Bild 1: Dagens klädsel, bla min nya herrskorta.
Bild 2: Jag, Heddan och Ankan är värsta gangsterserna.
Bild 3: Erica, Irre, är söt som socker as usually.
Bild 4: Heddan, always beauty.
Bild 5: Ankan, min hunnybunny.

Vi ses troligtvis snart
Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Hedvig

andra ilden är det amanda, annika hedvig faktiskt :P finaste
flickorna i stan

2008-02-04 @ 15:47:49
URL: http://heddanz.blogg.se
Postat av: Jessica

Va bra du passade i skjorta!

2008-02-04 @ 19:48:50
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0