Helgen

Så här har helgen sett ut..

Fredag: Hade en lyckad tjejmiddag och såg sedan på 13 snart 30 med Heddan (§).

Lördag: Var med Heddan (§) och vi hyrde The Holiday på ICA. Efter det så var jag hos min morbror för han fyllde 55.. Var otroligt lyckat. Vi åkte klockan 01.30 och jag stupade i säng när vi kom hem strax efter 02.00..

Söndag: Vaknade vid halv elva snåret( eller jag vet inte om det var klockan halv tio eftersom jag glömde bort att klockan skulle ställas om och jag visste inte om den ställs om automatiskt). Under dagen så hjälpte jag mamma och pappa med att kratta löv :( och sen så kollade jag på mycket TV med mina underbara bröder Joakim och Fredrik. Sen va det fotboll.. Många Resultat. AIK - Kalmar 0 - 2 ;(, Djurgården - Brommapojkarna 0 - 2, Halmstad - Helsingborg 0 - 9 (!) och såklart huvudmatchen Göteborg - Trelleborg 2- 0.. Elfsborg spelade också men jag vet inte vad det blev i den matchen. Sedan satte jag mej vid datorn..

Det blev en lyckad helg.. Just det, jag har lov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0