Yes baby, I'm proud

Jag rådiggar min nya design, bara det att den fuckar upp sej lite. Pallar inte rätta till problemen nu, men imorgon så ska de tillfixas. Jag är inte als råskills på pain eller så, har nästan aldrig varit inne i det, men det funkade ju hyffsat iallafall. Imorgon bitti ska jag till tandläkaren, kontroll tror jag. Engelska läxna har jag glömt också, men imorgon bitti hinner jag tagga till skolan innan jag ska till tandläkaren så jag hinner gå på morgonflexen. Skönt, då får manden där välförtjänta sovmorgonen på fredagen. Älskar sovmorgonar. nej, nu måste jag sova, sitter alltid uppe för länge, sånt kan man inte hålla på med.


Första doppet, Jasmine, Hedvig, Amanda.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0