Pentax

Jag har hittat en liten fin sak här hemma. En kamera, dock inte en digital, men endå, en gamall systemkamera (tror det är det iaf). Kommer kanske inte använda den, men jag ska köpa film så jag kan testa den, I can't wait. Btw så känner jag mej besatt av en systemkamera, även fast jag fick en väääldigt bra digital kamera för några månader sedan, så den fungerar prima, men endå, en system... Idag så ska jag till stan med fader min, trevlans.


Bildkvaliten på publisme(nya blogg.se) fungerar inte bra, allt blir bara suddigt, ååh.

Kommentarer
Postat av: Fatma

Jag önskar jag också kan hitta ett sånt fynd hemma (a)

2008-05-10 @ 13:17:03
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0