Klänningmedmassormedfinablommorpå

Jag har shoppat idag som jag sa tidigare. Två klänningar och ett par chinos (dock osäker på om jag ska behålla eller lämna tillbaka) fick följa med hem i kassarna. Nöjd. Pluss att jag hittade klänningen med Stort K, den där lilablommiga, ja ni vet, som så många har. Fin är den. Älskar dragkedjan där bak. Jag ska leva i den i sommar, iförd mina hööga sandaler.


Jag vet att det är riktigt värdelös kvalite på bilderna, men det va ju inte särskilt ljust ute om man kan skylle på det.
Har lite bilder från dagen och så som jag lägger upp snart. Kanske borde sova. Puss Puss.

Kommentarer
Postat av: vilma

snygga byxor!

2008-05-18 @ 13:10:35
URL: http://vilmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0