I'm not doing that kind of things

Hejhej. Det regnar. Hata regn. Snart ska jag laga mat åt min lillenror och hans komis för de ska på match och mamma eller pappa är inte hemma. Jag känner mej duktig. Idag så råkade jag sparka en baskettboll på en 1a. Gud vad dåligt sammvete jag fick. Usch, tyckte så synd om honom. Fast jag tror inte han blev sur på mej. Guud, när den hamnade på honom så fick jag panik och började springa mot honom och fråga hur det gick och massa. Jag kände mej fett vuxen. Ikväll så ska jag se när min bror (äldsta) spelar match mot ett lag i division 3 (de spelar i 6an). Det är typ uppladscupen eller något. Nu ska jag se på Jimmy Neutron. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0