Han med stövlarna

När jag, min familj och min kusin och hennes föräldrar (morbror+morbrors fru) så var vi på nått kraffs där det var tråkigt. Aja, där gick vi runt och svettades. Då kommer en man in, ja vad kan han ha varit, vi säger dryga 40. Han var läskig och sparkade på sina barn. Men sen så var det ju en grej till, han hade ganska, eller ja, väldigt varma kläder. Han hade långbyxor och en tjock skorta och inte mindre än det, läderstövlar till knäna. Vi va så farcinerade och förvånade så vi sprang efter och försökte fota honom (jani, jag va runt 8 då) och idag så är det emd nöje jag delar med er den bilden. Efter det så har han fått namnet '' Han med stövlarna''.



Man kan lätt inbilla sej att jag har röd klänning, men så är det icke, jag är hon längst ut i kanten som man inte ser så bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0