Ha en bra dag ?

Jag hatar verkligen när folk skriver en kommetar där det står: Ha en bra dag! Vafan, jag tänker ju inte: Åh, vad glad jag blev av  det där, nu ska jag ha det! Jag lackar sönder verkligen. Visst om man skriver det i sin blogg osv till sina läsare. Asså, helt ärligt, du bryr dej väll inte om jag har haft en bra dag eller inte, eller? Min kompis hade skrivit om att hon inte mådde så bra, nämen då kommer en tjej och skriver: Hoppas du får en bra dag!
Hade hon läst igenom det där då? Nej, verkligen inte. Jag lackar uuuur. Så snälla, vill du ha fler läsare, skriv då ingen kommentar där det står Ha en bra dag! eller så, utan läs igenom inlägget och kolla om du finner något intressant eller inte och kommentera efter det istället. Det är roligare att få en kommentar där det står tex Gott med godis istället för ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0