Das dach zwei

Asså , jag känner mej sjukt duktig. På typ mindre än två timmar har jag renskrivit en hel saga på svenskan och gjort tyskaglosorna. Shiet, jag börjar bättra mej, även fast jag brukar sköta mej och så, men folk tror att jag är bättre än vad jag är. Imorgon är det dryga torsdag. MEN JAG HAR SÅNG! Doc k så är resten av dagen dryyyyg. Sen när jag kommer hem så ska jag väll fixa runt lite inför imorgon. Jag och två av mina bröder har köpt present till bror som tar studenten. Kan nog inte säga, men vet ju aldrig om han skulle kolla in här.

Nu ska jag sova, egentligen hade jag skrivit ett långt och bra inlägg, men visst visst, då ska man ju sudda och då går man tillbaka, ja you know.


Old stuff,men sånt kan ju vara upigande såhär på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Bella

SVar: Jaa det känns lite vemodigt! ta vara på tiden i grundskolan säger jag då :) den tiden är grym! Ha en bra dag!

2008-05-29 @ 07:18:49
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

fin bild!

2008-05-29 @ 20:47:01
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0