Tuesdays pictures.

image187
Visst blir man sugen på påsk när man ser bilden.

image188
Lovisap's skitvackra öga. OMG, det är verkligen övervackert.

image189
Jag gillar videung, denna ligger nu tryggt i min jackficka =P

image190
Påskgodis är typ det godaste som finns., Pluss att de är rosa.

image191
Haha, jag diggar påsk. Men påskriset va ju fint.

image192
Från vänster: Jag, Hedvig, Annika, Kajsa. Vi hade iallafall kul :P

image193
Pennorna på bilden. Pluss att det är min perspektivsbild på bilden.

image194
Lök-skylten. Men vi letade ju efter Hasse :(. Vi hittade honom aldrig.

image195
De har förstört Brottby och tagit ner träden. Blir så jäkla lack asså. Och där på ett träd satt han, Hasse.

image196
Påskliljor, redan?

image197
Mitt äpple tog ca 2 timmar att äta upp =P

Aja, där fick ni NÅGRA bilder från idag. Snart kommer dagens klädsel upp också, tänkte jag skulle börja med den igen .

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Jasmine

fett fina bilder!
I

2008-03-04 @ 22:20:02
Postat av: paulina

jättefint! man blir VERKLIGEN sugen på påsk :)

2008-03-06 @ 13:08:06
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0