Torsdag

Hellu. Nu har jag kommit hem från mormor. Bloggade inte under hela gårdagen, då jag inte kom in på bloggen. Men iallafall, här är jag nu. Var btw på tjjkväll hos Agnes Mycket trevligt.

För er som inte vet så har de nu invigt nya Vällingby Centrum, elle City som det ska heta. Ja, min mormor bor i Vällingby. Det verkar vara skitbra. Men vi han inte gå in under invigningen. Men jag och mamma funderar på att åka dit på Lördag. Stackrs mn bror Fredrik, han är i Köpenhamn så han får te följa med =P.

Idag så hade viydligen ftbollsträning, men jag missade den. FAAAN också. Men jag sulle ändå inte hunnit. Och det stod inget på hemsidan närjag kollade.

Nu ska jag bläddralite i VR och läsa lite bloggar.

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: ja eller hur, sminket väger mer än dom själva.. :S

2008-03-27 @ 21:03:53
URL: http://matildabra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0