Torsdag.

Kom hem för ett tag sedan. Jag, Ankan och Heddan i stan. det blev ett naglack i smultronrött (exakt som jag ville ha det), två BHar och ett par solbrillor, då mina gått sönder. Jag är iaf jättegald för allt jag köpte. Mina naglar har typ aldrig varit såhär fina, då jag har bitit på de i 5 (?) år. Aja, slutade för en vecka sedan och det går skitbra. Jag har inte rört naglarna sedan dess.

Iallafall när jag kom hem så spelade jag och min bror Fredrik lite kort. Det var skitkul. Nu kollar jag på top model. Älskar det verkligen. Imorgon så blir det lov. Jippie! På lovet ska jag shoppam och relaxa. Äta godis, träna, fota och sjunga står också på scemat. Hedvig och Annika är även med där. Troligtvis så blir det Jasmine kommer nog också finnas med där. Och så ska jag sy en kjol.

Nu har top model börjat igen.

Ni får strax några bilder, om de inte cpar sej som vanligt!

Puss och Kram <33



Uppdate: Asså, mina bilder är CP som fan och om jag går in i de så stängs bara mina bloggförnster ner. Har inte ett enda virus på datorn. Ingen fattar vad som händer. Jag DAMPAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0