Tisdag.

Hejhej. Idag så är det snöö. Fuck också, jag som vill ha vååår. Idag så blir det fotboll, ute. Snacka om att det kommer bli kallt. Jag skulle lagat mat idag, men kom underfun med att jag inte hinner det. Så vi ska åka och handla på den så kallade ''karby grillen''. Haha, jag har varit onyttig flera dagar i rad nu. Men vafan, jag lever för mat. Och vi brukar ju inte direkt äta där. Typ 2-3 ggr om året eller så.

Jag lackar sönder på Paula, syslöjdsläraren, då hon vägrar att fatta hur man menar när man ska göra en kjol. Men jag ska göra en hemme istället.

Imorgon så blir det stan med vänner. Ska handla, det har jag bestämt mej för, det är jag värd =P.

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Jasmine

vilka ska du till stan med ? :)

2008-03-18 @ 16:44:59
URL: http://www.jqsmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0