Tisdag.

Hej sötnosar. Idag så var jag hos Annika efter skolan med Hedvig ( Kolla, jag vet hur man gör en läng :P) och vi gjorde vårat SO arbete. Det finns väldigt mycket positivt med att arbeta med sina bästa vänner, då man kan jobba efter skolan och vi jobbar allihopa i samma tempo och gör vad man ska. Men iallafall efter det så drog jag hem och åt. Skolan var lugn då vi bara hade flex, engelska, slöjd och bild. Älskar nu Tisdagar, jag hatade de innan jullovet. Aja, håller på att fixa  lite musik till datorn. Ikväll så blir det lite GG och det får jag kolla på någon annan TV, då det kommer vara hockey en bra tid framöver som visas i vardagsrummet. Fy fan vad booooring.

                                           Dagens låt - No one wants forewer ( 14 suger)


Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0