Söndag

Hellu. Idag så har jag än så länge tillbringat dagen med filmtittande och godissvull. Ska spela match med damlaget idag. PÅ 11MANNA. Visst, det är inte så konstigt, har gjort det de senaste 2 åren, men jag har inte hunnit spela något ute sedan i sommras. OMG, jag kommer dö efter 20 sekunder. Aja, jag får göra mitt bästa. Jag och Ankan var snälla och ställde upp, de behövde spelare. Hoppas jag inte behöver spela allt för mycket =P

Nu ska jag äta lunch, rester från igår. Jäklar vad mat vi har. Min morbror strängade btw om gitarren. Jättegulligt av honom. Nej, jag måste jag äta så jag inte får håll.

Puss och Kram Amanda <33

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Danny är snyggast, Sen Erik och sist Mattias (A)
Lycka till på matchen gumman :)

2008-03-23 @ 17:58:18
URL: http://www.jqsmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0