Promenix

Nu har jag, Jasse, Ankan och Heddan varit på promenad fast vi egentligen skulle spelat fotboll, men vi gick hellre. Vi skulle ju haft fotbollsträning, men den blev instäld pga snön. Jäkla snö.

Imorgon så ska jag åka in till stan. Ingen vill ju följa med. Måste köpa en present till en viss person som fyller år på påskafton ;). Funderar på att beställa lite kläder från HM, endast för att jag har shoppingbegär. Vill ha!
Ska fråga om någon här hemma har lust att möta mej. Troligtvis så är det ingen som kan eller har lust.

Nu ska jag återgå till Gossip Girl.

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Jasmine

gah! jag skulle vilja beställa en tredje del i den där jävla katalogen. min garderob behöver ett ansiktslyft ..

2008-03-19 @ 20:46:58
URL: http://www.jqsmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0