Onsdag.

Idag så går jag bara till två så det är ju skitskönt. Onsdagar är verkligen jättesköna, för när Onsdagen är förbi så är helgen nära. Idag iallafall så gick brandlarmet och vi slapp endel utav språket så för min del tyskan, skööönt. Men vi hade fått brev av våra brevvänner i Tjeckien och det va ju kul. Sen så på rasten så hade jag, Kajsa, Annika, Hedvig, Amanda och Lovisa skitkul. Vi satt och asgarvade åt när ankan i Om en pojke dör. Fan vad det är kul. Ska leta upp klippet på tuben. Haha, måste se det. garvar fan ihjäl mej åt det =P.

Nu ska jag ladda ner Itunes på datorn eftersom jag inte har orkat laddat ner det när jag fick lapptoppen.

Hur har eran dag varit?

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0