Måndag.

Ny vecka, igen. Men det värkar som om det kommer bli en lugn vecka. Ska på musikal snart. Det bli alla tiders. Men det värsta med musikalen är att jag behöver åka buss. =/. Hatar nämligen att åka buss. Det är såååååå boring. Aja, men det är ju kul när man kommer fram. Måste värkligen öva på mina repliker, det är ju fan inte så långt kvar tills vi ska spela upp den. Och våran teaterlärare, Linda blev ju gravid och har fått barn, så vi har inte henne längre. Den nya är ganska tråkig.

Haha, dagens skämt. Skämtet är ju inte så roligt med WÖ är så jäkla rolig, så det blev kul, pluss att jag va ganska flummig då. =P

WÖ: Johan, vi behöver en dator.
Johan: Nej, vi kan spriva på papper.
WÖ: Haha, inte på mammor då?

Haha, och så hade jag, Johan och Jonathan sjukt rolig på svenskan, då Johan hade en penna där det stod ''Månadens bok'' på. Den va grön med blå text och blommor. Sen på flexen så går jag till Johan, och då har han en annan med blommor på. Haha, Johan är så jäkla söööt.


Antar att vi syns innom kort.

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0