Hej sweets

Nu ska jag byta om och dra iväg till fotbollsträningen. Ska bli sjukt skönt att röra på sej. Och jag älskar verkligen alla i mitt lag, synd att jävla damlaget ska vara med som vanligt. Aja, skit i de, vi vinner ju ALLTID över de så det spelar ju ingen roll att de är bättre än oss, då de verkligen inte är det. Aja, har plattat luggen så nu ligger den sådär perfekt som man vill. Imorgon så blir det skola,ska faktiskt bli rätt så kul med tanke på att jag va sjuk under hela veckan innan lovet. Aja..

Puss och Kram <33

                                      
Haha, vad töntig jag är som lägger in en bild på en fotboll, men ett inlägg blir ju roligare med en bild =P

Kommentarer
Postat av: joel

tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för dom, endast svaren :)

2008-03-02 @ 21:02:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: EVELINA

snygg ;)

2008-03-02 @ 21:06:47
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0