God natt!

Imorn så är det Tisadg. Jaa, då är det bara slöjd och bild typ. Fan också, jag glömde att jag har engelska glosor. FAAAAAAAAN, jag glömmer det varje vecka. Ikväll så har jag och pappa satt upp min tavla och spegel. Yes, de sitter som en smäcl där på väggen. Och nu känns mitt rum mysigare.
Nu ska jag borsta tänderna!
Och jag håller på med en ny header, nejnej då ska paint bara stängas. Jag har gjort minst 10 stycken.
Hoppas att skolan stängs pga snöstorm, då de gjorde det i typ Vänersborg idag. Haha, då slipper jag jue glosorna. Menmen, de brukar inte vara så svåra.

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Jasmine

vad tycker du om min nya design ? (A)

2008-03-18 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0