God natt

Nu ska jag borta tänderna och sen fixa mej så jag kan gå och lägga mej. Känner för att gå och lägga mej tidigt. Hade en sjukt rolig konversation med typ 10 pers som snackade hela tiden. Haha. Jag drömde förrut att Heddan blev gravid med en kille som heter Patrik och vi har flummat lite kring det sen dess. Och när vi snackade på msn allihop så sa jag : Heddan, hur går det med barnet =P?. Och då trodde en kille typ att hon va gravid. Typ fråga varför det inte syntes. Och han verkade typ gå på det Och precis när jag skulle säga att vi drev så loggade han ut. Man ba: Va fan :P. Men tror inte att han gick på det faktiskt. Haha, men man vet ju aldrig.
Aja, hoppas att han inte gick på det =P

God natt, sov så gott.

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Therese

Sööt Blogg..

Varför är det så viktigt att bli solbränd?
Hjälp till och påverka på min blogg..
delikatess.blogg.se

Tack!

2008-03-03 @ 21:22:30
Postat av: Mini

Häng på! ;)

2008-03-03 @ 23:55:17
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se
Postat av: Fani

haha jasså :) ja kiwi är jävligt gott ju (y) hade bra!

2008-03-04 @ 14:49:20
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: ????

Haha!! Han går inte på det där. Jag vet det^^

2008-03-04 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0