Frohe Ostern

Ah, eller Glad Påsk. Jag har huvudvärk, Jippie! Idag iallafall så kommer släkten. Innan det ska jag fixa påskäggen, fota, städa rummet och baka kladdtårta. Min tårta kommer bli storslagen. Igentligen ikväll så skulle jag till Ankan som fyller år, men jag vill ju inte verka ocosial.

Iallafall så vet jag vad jag kommer få i mitt påskägg. Haha, jag fick välja ut något, eftersom jag hällst inte ville ha godis. Vi har köpt tre kilo godis, men inget ska ges bort i påskägg, nejnej, vi ska ha sånt där allmänt. Haha, så jäkla mycket, det var jag som plockade =P.

Här får ni världens fulaste påskbild. Haha, fan vad fuuuuul den är asså. Aja, ni får ha en jättebra påsk nu!

                                      

Puss och Kram Amanda <33

Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad påsk!

2008-03-22 @ 10:25:27
URL: http://shoppa92.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0