Du är för fin



Dagen som denna så har jag ätit glass med min lillebror, plockat vinbär, solat, slagit mej själv i ansiktet, varit med Hedvig, plockat körsbär, skrattat en hel del, kollat på matlagningsprogram där fel åkte ut, rensat ogräs, letat boende eftersom det andra inte var ledigt, lagat grymt god lunch, fått smått ont i ryggen, badat i poolen, suttit på en brygga, cyklat och ätit äcklig soppa som jag börjar tycka är god. Mycket har jag gjort kan tyckas. Ikväll ska jag äta jordgubbar och glass, men jag tror jag skippar glassen. Imorgon ska jag till Mörby med Hedvig. Haha, inte roligaste centrumet. På Lördag morgon åker jag till Göteborg. Ska bli grymt kul. Jag saknar Jasmine.

Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0