Allsång

Bilder från när jag och fina Hedvig var på allsång i tisdags. Vi hade det finfint.


Ähm, Hedvig frös om benen.

De bakom hade ett paraply med bullar på, fan va vi garvade.

Man får le.

Bull-Anders. Jag säger bara en sak: Kolla in polisongerna. Hahahahaha!

Hedvig, undra vad hon tänker på.

Adam! Vill bara meddela att jag älskar klockan, och Adam.

Bara för att han var sjukt lik Nich Schröder. Hahaha.

Das bin ich. Trött var man, men sånt får man ta. Vi behöver inte tala om mitt hår.

Veronica Maggio. Ni får en titt på äckel/leka-trevlig/vill-va-mysig vakten.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen på femman. Den va bra, eller ganska iallafall. Puss.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

bästa allsång i mitt liv

2008-07-25 @ 23:53:17
URL: http://egocentrisk.webblogg.se/
Postat av: MANGO

åh. åh. jag säger bara åh på adam & hans klocka, åh på att hedwig är så söt, o du söt du med! och åh på veronica och AHHAHA på han som inte ler. ser helt bäst ut!

2008-07-26 @ 00:00:41
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: maja

haha men fan va coolt :D du skulle sagt hej! :D

satt vi på samma buss också? oh my.. hahaha fan jag såg ju helt cp ut. söt är du! men jag såg er nog inte på allsången tyvärr :0



puss <3

2008-07-26 @ 13:32:26
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: Elin

2008-07-30 @ 11:33:36
Postat av: Elin

Jag såg er på teven!:D

2008-07-30 @ 11:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0