Ny vecka

Nu är det måndag och ny vecka. Jag gick hem från skolan och mådde inte bra. Jätteont i min hals och snorig och så. Haha, de hade dans på jympan men jag hade intyg och var inte med. Jag fattar inte hur alla killar kan vara så dåliga. De tyckte att det var jättesvårt att gå fram och tillbaka och kollade hela tiden på läraren. Erik var så jäkla lik en tjej.

Ligger nerbäddad i soffan i vardagsrummet med en stor filt. Kollade nyss på Kalle och chokladfabriken på dvd för typ 100 ade gången. Så himla sugen man blir på godis då..  Somnade mitt i filmen och sov ett tag. Huuur skönt som hellst. Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Nikelodeon ooch Disneychannel, haha, så jävla bra kanaler xD.

Hur har eran dag sett ut?
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0