Farväl 2007, välkommen 2008

Eftersom vi nyss sa farväl till 2007, så gjorde jag en liten sammanfattning utav året.




1. Gjorde du något som du aldrig har gjort förrut? Börjat i 7an, varit i Italien, Schweiz, Österrike, Lieschtenztein och börjat på Tyskan.
2. Har du varit sjuk? Jag har varit förkyld väldigt mycket, men inte annars.
3. Favoritprogram på tv? Prison Break, OC, Bonde Söker fru, Top Model, Uggly Betty och Desperate Houswives.
4. Vem var favoritartisten? Såklart Erik Segerstedt, Akon och massa andra. Jag älskar Erik <3
5. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Mycket klänningar och väldigt blandad. Dvs ibland flickig och ibland lite rockigare.
6. Bästa köpet? Mina randiga shorts från Italien. Vita och marinblåa, jag bara älskar de.
7. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Halellulia, Dancing in the dark, dunka mej gul och blå, Don't matter, All I want for christmas och giftig.
8. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink, skor och godis.
9. Hur tillbringade du julen? Föst åkte vi till mormor i någon timme, sedan till minneslunden där morfars aska spreds och en liten sväng till min mammas kusin. Sedan så åkte vi hem och åt julmat och kollade på allt som hör till Julen. Min äldsta bror fyller år också.
10. Bästa filmen du såg i år? Rosa the movie(haha), Simpsons och Att stjäla en tjuv. Skulle kunna rabbla upp massor av bra filmer.
11. De bästa nya människorna du träffade? Anelica Bexander, Oskar Marklund, Johan Sellerstrand, Anton Candler, Fredrik Wiklund Österlind och Erika och alla andra på min musikal.
12. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min släkt och shopping.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haha att stjäla en tjuv :)

2008-01-03 @ 10:23:54
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0