Årets...

Eftersom man ofta läser om tex årets comeback och dyl i tidningar och så, så tänkte jag göra en egen årets.




Årets hetaste nykomling


Hayden Panetierre


Hayden är tjejen som alla pratar om, hon finns med i varje kändistidning, har blivit en it-girl, ja vad är hon inte och vad har hon inte gjort? Endast 18 år gammall och en riktig celeb. Man skulle junna tro att hon varit känd hur länge som hellst. Vi kommer nog att få se mycket av denna söta tjejen.



                    image97



    Årets försvunna


    Katie Holmes


Efter det att hon och Tom Cruise förlovade sej så får man inte se en skymt av henne. Är det ingen som kommer ihåg den där söta tjejen med sitt fina bruna hår. Idag så har hon klippt en page och blir bara magrare och magrare tycker jag. Katie kom igen nu, dumpa Tom.


                 image98



           Årets hunk


          Zac Efront

    Behövs det någon förklaring. Han är ju bara för snygg. Mer kan jag inte säga.


                image99



               Årets mamma


              Nicole Richie


  Jag tror faktiskt att icole kommer att bli en riktigt bra mamma. Man kanske inte tror det, men det gör jag. Man ser verkligen hur mycket hon ser fram emot sitt barn. Säger bara: Lycka till med barnet Nicole!

             image100





           Årets fashionista


          Mandy Moore


Många håller nog inte med mej, men jag tycker att Mandy Moore har riktigt bra smak när det gäller kläder. Det var mellan henne och Amanda Bynes det stod om, men så hittade jag en jättefin bild på mandy med en supersnygg kappa och då fick det bli hon. Tyvär Amanda, kanske nästa år ;).


        image101


      Årets artist


    Justin Timberlake


  Sommarens och vårens absolut hetaste album. Under 2007 så har han hunnit varit med både Cameron Diaz och Jessica Biel. Ett extra pluss är att han var i Stockholm för några månader sedan. Justin, du är grym!

   image102



   Och nu till höjdpunkten: Årets kändis!



 Priset går till.......Lindsay Lohan.


  Vad har Lindsay INTE hunnit med att göra år 2007. Hon har hunnit skaka galler, fyllt 21 och varit på rehab ett X antal gånger. Jag tycker synd om Lindsay eftersom hon inte verkar få tag i sitt liv. Lycka till Lindsay, hoppas att det ordnar till sej för dej.

   image103




Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

bra lista! Jag är inte så imponerad av Linsay längre. men hon har i alla fall hållit sig rampljuset :)

2008-01-05 @ 16:37:12
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: Hedvig

Jag tycker att du är sjukt duktig på att skriva älskling (H) puuusss

2008-01-06 @ 18:11:29
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0