Söndag.

Har ätit frukost och krupit ner under täcket igen. men ska faktiskt vara inne hela dagen, eftersom jag blev mera sjuk igår när jag va ute en hel del. Va hos mormor och sen så va jag, mamma och Fredde i Vby Centrum, eftersom mormor bor där. Aja, där träffade mamma en av deras bästa vänner. När de hade snackat i ca 10 minnuter så gick jag och Fredde in på HM, Fredde är min bror. Han skulle ju kolla på herr och då sa jag: Man kanske skulle kolla om de har någon billig skinnjacka på barn.. Haha, så jag sprang dit och vad hittade jag? Jo, en kort liten sak för ynka 149 :-. jag blev alldeles till mej, men jag är ju helt jäkla pank, men jag fick den av mamma. ouf, jag är såååå glaad! Haha, har inte handlat på barn på flera 10 år känns det som. Nog prat om det.

Har gjort upp värsta planen på hur jag ska fixa i mitt rum så att det inte blir så stökigt och litet. Jo, jag ska försöka få ut mina två klunsiga garderober och bara ha kvar den klunsiga klädbyrån i mitt rum. Tänkte flytta ner mina garderober till datarummet, vilken enligt mej låter som en väldigt smart plan. Men pappa säger att jag måste ha ordning i mitt rum 1 hel månad om jag ska göra det! vilket inte blir det lättaste för mej. Aja, ska försöka göra det iaf. Åh, mitt rum är sååå litet.

Nej friends, Ha en bra dag!

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Låter skönt.Ha en jättebra dag!

2008-02-24 @ 12:18:48
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0