Katrin vem?

Nu tänkte jag vara lite elak och kritisera någon som jag inte är så mycket för, nämligen Katrin Schulman. För några veckor sedan så visste jag knappt vem de va, men sen när Alexandra (http://www.kissie.blogg.se/) hade fått en jäkla massa kritik från henne så kollade jag in hennes blogg. och allt jag säger är bara; fan, hoppas att man inte blir sådär när man blir vuxen. Hon är ju typ patetisk. Asså, hon hade skrivit en jäkla massa skit om Alexandra, och Alexandra visste inte ens vem det va :S. Haha, det skiljer ju mer än 10 år mellan de.

Och en fråga som jag ställer mej är; är bloggning hennes jobb?

Nej människor, nu ska jag kolla på HJÄLP! Och till alla där ute, gå med i teamet superman på playahed, så blir mina kompisar glada XD


                               liten.png

Kommentarer
Postat av: ninni

Tack! :)

2008-02-23 @ 03:22:04
URL: http://schmeeek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0