Torsdag.

Varför ska min dator alltid bli CP är en fråga som man kan ställa sej. Har inte haft någon tid i veckan att blogga, men nu får ni se mej igen.

Vill börja med att Tacka Rebecca som fixat min superfina bloggdesign. Verkligen jättefin, TACK.

Igår så fick jag en jättefin skorta av min bror Fredrik, eftersom den va för liten. Vit och blå randig Gant. Jag gillar den starkt, ni får se den imorgon. Då har jag btw sovmorgon, fy fan vad skönt. Börjar först halv tio. Och sådant gör mej glad. Jag, Ankan och Heddan ska bara ta två flexar (vi brukar ta 4) i veckan nu i fyra veckor, då Matthias, skolans bästa lärare och våran mentor är pappaledig. Lackar ur. Vi har någon Linda som vi inte behöver prata om.

Igår så var jag, Ankan och Heddan (såklart) och shoppade. Med hem fick det komma ett lila naglack och vita tygskor från H&M. Skitfina var de, men de gick sönder idag. Dålig kvalite. Ska lämna tillbaka de, men bara om de har samma. Ska tigga sneakers från Stadium av mamma, då jag har massor av andra skor, men inga sneakers och jag bukar köpa skor själv. De är verkligen jättefina. Eller så beställer jag converse från internet, eftersom dollarna ligger så lågt nu och frakten kostar inte alltför mycket.

Nu ska jag fixa mina naglar och plugga lite SO, men det är faktiskt riktig kul. Vi har börjat med sammhälle och det är kul.

PUSS.
  image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0