Jag måste skynda

Asså, här sitter jag och tar det lugnt. Liksom, jag måste packa. Har inte packat något. När man va liten så tyckte man ju att det va skitkul, men nu har jag absolut ingen lust med det. Men jag är så pirrig inför helgen, GRÄNNA, here we comes. Detta kan nästan inte bli bättre, bara om Annika kunde förlja med, men hon ska springa orientering, hon är så jäkla duktig. Måste få ge henne en massa beröm eftersom hon typ är näst bäst i sitt distrikt och påväg mot en förstaplats. Annika gumman, fan vad du är duktig, jag vill också vara sådär bra. Nu ska jag göra en liten checklista och läsa på våran hemsida vad man ska ha med sej.

Ha det fint.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0