Imagine all the people

Hajsvaj. Jag har nyss ätit äggröra på rostat bröd. Fan vad gott asså. Jag är värsta skills på matlagning =P. Snart ska jag på sång. Hon tjejen som jag ska sjunga duett med ska komma också. Har aldrig träffat henne så det blir nog lite spännande. Jag har massa godis brevid mej som jag gör allt för att stå emot. Guuud vad jag är sugen. Även fast jag ätit frukt och är mätt så har jag ett REGÄLT sötsug. Fy på mej, men vad kan man göra. Idag va skolan ganska drym, men gick ovanligt snabbt. Om en vecka är det öppet hus. Fett soft att man får ledigt dagen efter =P. Och då drar jag och massa andra i mitt lag till Gränna för fotbollsturnering. Vi funderar på att göra en repris, dvs vinna hela turneringen.

                image299
                               Japp, sådär ser man ut mär man biter i en medalj =P

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0