Onsdag

Idag så har vi haft friendsdag. Det var faktiskt kul tycker jag, tillskillnad från vissa andra. Det är så oförskämt att bara hela tiden klaga. Jag hatar folk som inte gör annat. Vi kollade på en teater om några som var bögar. Våran musiklärare Gustav och hans kompisar gjorde den. Den var grym.. Sen så hade vi som är friendsare i 7an lite fyrkamp. Hos mej så gick man styltgång. När jag provade det så var jag, inte för att jag vill skryta, men jag var typ skitgrym.Haha, jag och Sammy skulle ju typ varit lika bra xD. Ikväll så blir det fotboll. Blir såå besviken om vi förlorar. Aja, måste börja med en uppsats om digitalkameran i tekniken. Hittar ingen info om hur den fungerar. men man måste ju bli klar. Bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0