Måndag igen

Åså var det Måndag igen. Nu blir det samma gammla veck igen. Fast iof så ska jag göra något rooolugt på Onsdag. Jag ska på Sverige - Lettland på Råsunda med pappi och Martin. Ska bli rooliiigt. xD. Funderar på att skriva en öndskelista fastän jag börjar bli stor, men man vill ju kunna få vad man vill ha. Jag vet iaf vad som står högst upp: en dator. Vill ha en mac. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer få någon. Lyllos Jocke som fyller år på julafton och då skulle han kunna öndska sej en tillsammans i jul och födelsedag. Aja, får säkert andra saker, men man kan ju alltid önska sej. Pallar inte ladda upp bilderna nu. Jag har faktiskt varit duktiig idag. Jag har städat mitt rum. Och så har man ju varit på musikal. Det var kul. Jag ska snart vara ledig för vi ska ha uppvisning på en dans den 10/12. Mohahaha.. Jag ska ju vara ledig pga musikalen nästa terminen också. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0