Hedvig och Amanda

Jag och Hedvig möttes för första gången i lekis, men då blev vi inte kompisar. Men jag kom ihåg att jag ville bjuda dej på min och Beccas kalas i trean eller så, för att du var Annas lillasyster. Anna och Fredde gick ju i samma klass.. Men det var först i femman som vi började vara med varandra. Jag och Jasmine skulle sova hos dej, men Jasmine fick inte, så då blev det bara du och jag. Vi hade askul ihop. Sedan dess så har det alltid varit du och jag.. Jag vill bara att du ska veta hur mycket plats du tar i mitt hjärta gumman. Du är en av mina bästa vänner. 

   Hedvig och Amanda går Luciatåg i femman.

   Amanda och Hedvig på Rådmansö i sjuan.

    Hedvig och Amanda sommaren 07

Kommentarer
Postat av: heddanz

Fan va fint gumman

2007-11-06 @ 19:03:33
URL: http://heddanz.blogg.se
Postat av: heddanz

ÄLSKAR dej

2007-11-06 @ 19:04:53
URL: http://heddanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0