Fotbollen

Kom just hem från ett jobbigt träningspass med laget. Det var jooobigt. Man skulle göra sammanlagt 120 sittupps, 60 armhävningar och 60 benböj. Det kan man kalla träning på hög nivå ;). Det dröjde ett tag innan man kom hem. Jag tog en lång omväg för att snacka med Heddan och Jasse. Vi hade fettskojj. När jag kom hem så kollade jag lite på efterlyst. Var inte så insatt, såg bara en kvart. Läste i steget att det skulle vara någon singstar tävling på Lördag i centrum och min lillebror och hans lag ska fixa nått där i helgen så det blir väll att följa med. Tvingar med Ankan och Heddan. Jasse ska också dit tror jag för våra bröder spelar i samma lag. Hoppas man vinner xD. Skriver mer imorgon efter skolan med Peter :(. Ingen tycker om honom. ( Peter är en lärare) Ha det brauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0